Wzrosty w internecie, spadki w realu - Wojas podliczył sprzedaż


Wojas odnotował 1,6 mln zł skonsolidowanej straty netto w I poł. 2018 r. wobec 1,65 mln zł straty rok wcześniej. W pierwszym kwartale br. skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 104,85 mln zł, podczas gdy rok wcześniej osiągnięto poziom 108,18 mln zł. W kanale online zanotowano wzrost sprzedaży o 7 proc. r/r., a w kanale offline zanotowano spadek sprzedaży o 7,2 proc. r/r.
"Po I półroczu 2018 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 104 853 tys. zł, co oznacza spadek o 3,1% w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego. Sprzedaż detaliczna uległa zmniejszeniu o 5,7% r/r, sprzedaż hurtowa uległa zwiększeniu o 3,8% r/r, sprzedaż materiałów i półproduktów do kooperantów uległa zwiększeniu o 22,3% r/r. Udział sprzedaży detalicznej w sprzedaży ogółem po I półroczu 2018 wyniósł 82,8% vs 85,1% po I półroczu 2017 r." - czytamy w raporcie.
Spółka w pierwszym półroczu 2018 r sieć sprzedaży zmniejszyła się o 3 salony i na 30 czerwca 2018 r. liczyła 174 salony.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (60%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.