Z roku na rok coraz wyższa sprzedaż w Black Friday. Centra handlowe pełne klientów


Z roku na rok obserwujemy wyższą sprzedaż w czasie Black Friday oraz Cyber Monday - powiedziała prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji Renata Juszkiewicz. W tzw. Czarny Piątek oraz Cyfrowy Poniedziałek sklepy stacjonarne i internetowe organizują wyprzedaże. GDDKiA i komendy policji odnotowały zwiększone natężenie ruchu w niektórych miastach w związku z Czarnym Piątkiem. Parkingi w pobliżu galerii handlowych były oblężone.
Jak dodała Juszkiewicz, wyższa sprzedaż "dotyczy głównie artykułów niespożywczych typu odzież, sprzęt gospodarstwa domowego czy artykuły radiowo-telewizyjne".
Jak przyznała Wioletta Batóg, "z roku na rok sklepy MediaMarkt obserwują coraz większe zainteresowanie klientów Black Friday".
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Organizowana przez sklepy wyprzedaż w tzw. Black Friday (Czarny Piątek) i Cyber Monday (Cyfrowy Poniedziałek) wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych, zyskuje coraz większą popularność w Europie, także w Polsce.
Black Friday jest obchodzony następnego dnia po Święcie Dziękczynienia - w tym roku to 23 listopada. Głównie dotyczy sklepów stacjonarnych, ale w akcji obniżek biorą też udział również e-sklepy. Natomiast Cyber Monday (Cyfrowy Poniedziałek) dotyczy sklepów internetowych. W tym roku wypada w poniedziałek, 26 listopada.
GDDKiA i komendy policji odnotowały zwiększone natężenie ruchu w niektórych miastach w związku z Czarnym Piątkiem. Parkingi w pobliżu galerii handlowych były oblężone.
Potwierdza to rzecznik prasowy jednej z warszawskich galerii handlowych. "Dzisiaj przez cały dzień odnotowujemy zwiększoną liczbę klientów. Parking jest niemal w pełni zajęty, obłożenie miejsc waha się na poziomie ponad 90 proc" - powiedział w piątek.
Podobnie było w innych miastach, m.in. w Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku czy Rzeszowie.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.