Z sieci do tradycyjnego handlu - nowa strategia Ebay
Brytyjski oddział portalu aukcyjnego Ebay planuje wejść na tradycyjny rynek handlowy - informuje Retail Week. Firma pracuje obecnie nad projektem punktów „click-and-collect".
Do tej pory Ebay współpracował z sieciami handlowymi na niewielką skalę. W Londynie i Nowym Jorku powstawały tzw. „pop-up stores", w których można było kupować produkty, skanując je za pomocą własnych telefonów komórkowych.
Ebay ma jednak większe ambicje. W najbliższym czasie, dzięki współpracy z sieciami handlowymi, będą powstawały specjalne linie produktowe przeznaczone dla portalu. Najważniejszym projektem firmy jest tzw. „Click-and-collect".
Idea jest prosta - klient kupuje produkt przez stronę internetową Ebay, a następnie odbiera towar w jednym ze współpracujących z portalem punktów.
Zdaniem przedstawicieli Ebaya, taki mechanizm to naturalne wypełnienie potrzeb wszystkich zainteresowanych stron. Klienci lubią kupować przez internet, a sprzedawcy chcą mieć napływ nowych klientów.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.