Liczba transakcji w sklepach internetowych wzrosła, licząc rok do roku, o 22 proc., wynika z raportu platformy RedCart "Sklepy internetowe w Polsce – 2020" podsumowującej trzy kwartały – poinformował środowy "Puls Biznesu".
Zgodnie z informacją "BP" podczas pojedynczej transakcji klienci wydawali jednak mniej - wartość średniego koszyka spadła o 2 proc. do 334 zł.
Najwięcej byli w stanie zapłacić jednorazowo za zakupy w kategorii hobby i sport (6555 zł), elektronika (5318 zł) oraz budowa i remont (4206 zł).
"Wśród 100 najlepiej zarabiających sklepów obecnych na platformie najwięcej znalazło się oferujących asortyment związany właśnie z pracami budowlanymi, a następnie z wyposażeniem domu. Podium zamknęła branża odzieżowa" - czytamy w "PB".
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl


Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze