Za gorąco? Sklepy mają problem ze zbyt niską temperaturą


Polski rynek produktów szybko zbywalnych w ostatnich latach zanotował spory wzrost. Głównym czynnikiem jest rosnąca sprzedaż i coraz większa liczba dyskontów, supermarketów i hipermarketów. Jednak rozwój handlu nie zawsze idzie w parze z dbałością o produkty. Szczególnie te, które wymagają odpowiednich warunków.
Problem dbałości o jakość najczęściej związany jest z produktami FMCG, czyli szybko zbywalnymi. To m.in. artykuły spożywcze takie jak mrożonki, gotowe dania, nabiał, pieczywo, przetwory, słodycze czy produkty sypkie, ale także chemia, kosmetyki i artykuły higieniczne. Poprzez ich rotację sposób przechowywania nie zawsze jest zgodny z oczekiwaniami producentów, narażając tym samym towar na zniszczenie ze względu na, np. roztopienie czy rozmrożenie.
Problemy sprzedawców

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.