Żabka zmieni się w inteligentną kusicielkę


Żabka wkrótce przywita klientów witrynami, które podczas chłodu zachęcą do wypicia ciepłej kawy, gdy się ociepli zaprezentują napoje chłodzące, a w trakcie meczu zareklamują przekąski kibica. Takie m.in. nowinki pojawią się w sklepie jutra – koncepcie, który sieć planuje za kilka miesięcy wdrożyć.
Sklep jutra to śmiała wizja firmy Żabka dotycząca rozwoju swojej sieci handlowej, która łączy różnorodne rozwiązania technologiczne. Jest ona efektem szczegółowej analizy zmieniających się zachowań i potrzeb klientów korzystających z różnorodnych kanałów komunikacji oraz cyfrowych i tradycyjnych punktów handlowych. Łączy innowacyjne rozwiązania, które składają się na nowoczesną placówkę handlową odpowiadającą na oczekiwania klienta 5.0.
Sztuczna inteligencja na celowniku

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.