Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50 proc. polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy.
- Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku wynieść ok. 5,0 proc.
- Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe.
- Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (93%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze