PARTNERZY PORTALU


Zadebiutował sklep internetowy Lancerto

Zadebiutował sklep internetowy Lancerto
Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu Lancerto
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 06 lis 2015 12:47

Lancerto, marka specjalizująca się w produkcji i sprzedaży eleganckiej odzieży męskiej wchodzi na rynek e-commerce. Na potrzeby sklepu internetowego spółka uruchomiła nowoczesny magazyn logistyczny.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 06 lis 2015 12:47

Oficjalnie sklep internetowy rozpoczął działalność na początku listopada, wcześniej od 12 października  testowano jego funkcjonalności, formy zamówień, płatności oraz odbioru. 

- E-handel jest naturalnym kierunkiem rozwoju oferty Lancerto. Jesteśmy przekonani, że poprzez obecność w sieci zagospodarujemy nową grupę klientów, a dzięki atrakcyjnej zawartości, będą oni nie tylko wracali na stronę ale także odwiedzą nasze salony stacjonarne – mówi Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu Lancerto.

W sklepie Lancerto online klienci mogą nabyć nie tylko garnitury, czy smokingi ale także dodatki takie jak: krawaty, poszetki, szale, spinki i inne męskie akcesoria. Oprócz bezpośredniej wysyłki m.in.: możliwość odbioru w salonach sprzedaży w całej Polsce i paczkomatach. Proces sprzedaży wspierają dedykowani do projektu konsultanci, dostępni pod telefonem i na czacie. 

W całej Polsce działa obecnie blisko 40 tradycyjnych salonów sprzedaży Lancerto.

Według szacunków agencji badawczej Gemius, pod koniec 2015r. rynek e-commerce w Polsce będzie już wart ok. 33 mld zł, gdzie rok wcześniej ta wartość wynosiła 27 mld zł. Stanowi to wzrost w porównaniu do ubiegłego roku o 22,2 proc.

 

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.205.93.2
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!