PARTNERZY PORTALU


Zaglądamy na plac rozbudowy Designer Outlet Warszawa

Zaglądamy na plac rozbudowy Designer Outlet Warszawa
Tak ma wyglądać Designer Outlet Warszawa po rozbudowie
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 sie 2020 14:07

Zaledwie kilka miesięcy po rozpoczęciu budowy Designer Outlet Warszawa powiększył się
o wielopoziomowy garaż oraz nowe skrzydło handlowe. Prace nad rozbudową centrum są bardzo zaawansowane i właśnie wkroczyły w ostatni etap. Przebudowywana jest strefa restauracyjna, która zyska zupełnie nowe oblicze.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 sie 2020 14:07

Od listopada ubiegłego roku trwają prace na terenie Designer Outlet Warszawa. Przypomnijmy, że projekt rozbudowy obiektu zakłada powiększenie przestrzeni handlowej o prawie 1/3 już istniejącej, co daje 5,5 tys. mkw. oraz zapewnienie około 500 dodatkowych miejsc postojowych w wielopoziomowym garażu.

Po kilku miesiącach intensywnych prac, dziś bez trudu można zwizualizować sobie architekturę nowego skrzydła i usytuowanie piętrowego garażu. Obie bryły nabrały już kształtów i doskonale widać położenie względem istniejącego już centrum. Część handlowa, w której powstaje około 30 nowych lokali zaczyna już przypominać znajomą fasadę Designer Outlet Warszawa, do której przywykli stali klienci, a nowi zawsze oglądają z zaciekawieniem. Z zewnątrz nowy budynek przypomina ciasno ustawione obok siebie niewielkie, dwupiętrowe kamieniczki. Mają one charakterystyczne dla warszawskiej Starówki boniowania elewacji oraz portale otaczające drzwi. Tym samym nowa część staje się przedłużeniem klimatycznej zabudowy obiektu.

Przylegający do nowo powstałego skrzydła garaż będzie nieco odróżniał się od pasaży handlowych. Utrzymany w industrialnym klimacie zachowa jednak łuki w postaci arkad, którym lekkości nada ażurowe wypełnienie. Oddanie garażu do dyspozycji klientów centrum planowane jest już jesienią.

Kolejny etap w toku

W rozpoczętym właśnie kolejnym etapie budowy, przearanżowane zostanie środkowe wejście do centrum, które prowadziło bezpośrednio food courtu. Część restauracyjna zyska nowy, stylowy wystrój. Ogromne okna dobudowanej oranżerii wprowadzą do wnętrza mnóstwo naturalnego światła, a sama część restauracyjna zyska dodatkową przestrzeń.

– Takie rozwiązania, jak przestronny food court pozwolą klientom Designer Outlet Warszawa na odpoczynek w pięknym, niezapomnianym otoczeniu. Tu mogą się zrelaksować i posilić podczas zakupów, a także spędzić miło czas z rodziną i przyjaciółmi. – zaznacza Katarzyna Ciemińska Center Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.

Postępujące zgodnie z harmonogramem prace nad rozbudową Designer Outlet Warszawa pokazują, że pomimo trudnego biznesowo czasu pandemii i idących za tym zmian zachowań oraz potrzeb klientów, same outlety mają się dobrze. Centra Designer Outlet w Europie zdążyły już pokazać swoją odporność na kryzys finansowy w 2008 roku. Są nadal, a może tym bardziej, atrakcyjnym kanałem sprzedaży dla światowych marek.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.248.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!