Zakaz handlu w niedzielę: sieci handlowe wydają więcej na promocję


Od marca, kiedy wszedł w życie zakaz handlu w wybrane niedziele, wydatki firm handlowych wzrosły o prawie 528 mln zł (rok do roku) - podaje press.pl.
Z danych cennikowych netto Kantar Media (bez uwzględnienia rabatów) wynika, że od marca do sierpnia 2018 firmy z sektora handlu wydały na promocję w mediach 3,043 mld zł, czyli o 21 proc. więcej, niż rok temu w tym samym okresie.
Najchętniej firmy handlowe promowały się w radiu - przeznaczyły na to 1,307 mld zł, co oznacza wzrost o 27 proc.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Najwięcej na reklamę w sektorze handlu wydał przez pół roku Lidl – 374,2 mln zł (wzrost o 23 proc.). Euro-Net Warszawa wydała 240,7 mln zł (wzrost o 68,5 proc.), a firma Terg - 224,3 mln zł (wzrost o 35 proc.). Dalej były: Metro Group – 181,2 mln zł (wzrost o 20 proc.) i Jeronimo Martins Polska – 174,7 mln zł (wzrost o 18 proc.).
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.