Zakupy inline najefektywniejszym kanałem sprzedaży


Nie szukajmy sposobów na wygranie ze sprzedażą internetową, ale działajmy inlinie, umiejętnie łączmy kanały sprzedaży online i offline - mówi w rozmowie z portalem Propertynews.pl Joanna Fisher, Managing Director Center Management ECE Projektmanagement.
Sprzedaż internetowa często bywa postrzegana jako wróg handlu stacjonarnego. Tymczasem właściciele sklepów i centrów handlowych powinni położyć coraz większy nacisk na łączenie obu kanałów sprzedaży - mówiła Joanna Fisher, podczas drugiej edycji ECE Polish Retail Day 2015.
- Nie chodzi o to, by szukać sposobów na wygranie ze sprzedażą internetową, ale aby działać inlinie, umiejętnie łącząc oba kanały sprzedaży. Dla współczesnego handlu połączenie między online i offline jest bardzo ważne. To sytuacja, kiedy potencjalny klient może w domu zrobić zakupy przez internet, a następnie „po drodze” odebrać je w sklepie stacjonarnym. W międzyczasie może też skorzystać z innej oferty, przygotowanej na terenie centrum handlowego. Dziś to konsument, a nie handlowcy ustalają ramy i możliwości robienia zakupów – podkreśla Joanna Fisher. Klient wybiera co chce, gdzie i jak - dodaje.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.