PARTNERZY PORTALU


Zakupy inline najefektywniejszym kanałem sprzedaży

Zakupy inline najefektywniejszym kanałem sprzedaży
Joanna Fisher, Managing Director Center Management ECE
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 03 cze 2015 11:44

Nie szukajmy sposobów na wygranie ze sprzedażą internetową, ale działajmy inlinie, umiejętnie łączmy kanały sprzedaży online i offline - mówi w rozmowie z portalem Propertynews.pl Joanna Fisher, Managing Director Center Management ECE Projektmanagement.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 03 cze 2015 11:44

Sprzedaż internetowa często bywa postrzegana jako wróg handlu stacjonarnego. Tymczasem właściciele sklepów i centrów handlowych powinni  położyć coraz większy nacisk na łączenie obu kanałów sprzedaży - mówiła  Joanna Fisher, podczas drugiej edycji ECE Polish Retail Day 2015.

- Nie chodzi o to, by szukać sposobów na wygranie ze sprzedażą internetową, ale aby działać inlinie, umiejętnie łącząc oba kanały sprzedaży.  Dla współczesnego handlu połączenie między online i offline jest bardzo ważne. To sytuacja, kiedy potencjalny klient może w domu zrobić zakupy przez internet, a następnie „po drodze” odebrać je w sklepie stacjonarnym. W międzyczasie może też skorzystać z innej oferty, przygotowanej na terenie centrum handlowego. Dziś to konsument, a nie handlowcy ustalają ramy  i możliwości robienia zakupów – podkreśla Joanna Fisher. Klient wybiera co chce, gdzie i jak  - dodaje.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.51.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!