PARTNERZY PORTALU

Zakupy w dyskontach jak hobby

Zakupy w dyskontach jak hobby
fot. Shutterstock
  • Autor: wp.pl
  • Dodano: 08 sty 2018 10:22

Statystyczny Polak odwiedza dyskont 13 razy w ciągu miesiąca. Podobnie jak małe sklepy spożywcze, w których miesięcznie bywa 12 razy - wynika z badań Nielsena. Plasuje nas to na pierwszym miejscu w Europie. Jak podkreślają eksperci, nie przyjął się u nas amerykański styl robienia zakupów, który polega na robieniu wielkich zakupów, ale rzadziej, na przykład raz na tydzień lub dwa - czytamy na portalu Wirtualna Polska.

- Jesteśmy w tej konkurencji liderem. Polacy uwielbiają robić zakupy, a jak pokazują nasze dane - ostatnio coraz bardziej lubimy to robić - mówi Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Nielsen w Polsce, cytowany przez Rzeczpospolitą.

Jak podkreśla ekspert, na tle innych Europejczyków wyróżniamy się częstotliwością robienia zakupów oraz dużym przywiązaniem do małych sklepów niedaleko domu. Statystycznie odwiedzamy sklepy małoformatowe 12 razy w miesiącu.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Według danych firmy Nielsen jeszcze częściej odwiedzamy piekarnię - 14 wizyt w miesiącu oraz dyskonty - 13 razy. Do tego po kilka razy na miesiąc statystyczny Kowalski jest w supermarkecie czy drogerii - podaje Wp.pl.

To tylko średnia. W dużych miastach częstotliwość wizyt jest jeszcze większa. Eksperci zauważają, że osoby pracujące często kupują sobie jedzenie w drodze do pracy, czasami także podczas przerwy. A wracając do domu wpadną też zrobić jeszcze zakupy dla rodziny.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.210.21.70
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!