PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Zalando po raz pierwszy z raportem do.BETTER

Zalando po raz pierwszy z raportem do.BETTER
Fot. mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 lis 2020 15:27

Zaland publikuje swój pierwszy coroczny raport na temat różnorodności i integracji „do.BETTER". Raport dokumentuje dotychczasowe wysiłki i postępy firmy, a także przedstawia rozwiązania, które Zalando planuje wdrożyć w przyszłości, by stworzyć jeszcze bardziej zróżnicowane i inkluzywne środowisko dla swoich pracowników, klientów i partnerów.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 lis 2020 15:27

- Staramy się być firmą zróżnicowaną i integrującą, ponieważ jesteśmy przekonani, że w dłuższej perspektywie przyniesie to wiele korzyści dla naszego biznesu. Jednak inwestowanie w różnorodność i integrację to dla nas coś więcej niż tylko strategia biznesowa - jest to po prostu słuszne. Naszą wizją jest stać się punktem wyjścia dla mody w całej Europie i chcemy zaangażować wszystkich w ten proces. Transformacja wymaga czasu. Wciąż jesteśmy na początku drogi, ale nasz postęp wskazuje, że zmierzamy w dobrym kierunku - mówi współzałożyciel Zalando, Rubin Ritter.

Więcej kobiet na stanowiskach kierowniczych

 Jesienią 2019 r. Zalando wyznaczyło sobie cel, jakim było osiągnięcie zrównoważonej reprezentacji zarówno kobiet, jak i mężczyzn, na poziomie *40-60 proc. dla obu płci, na sześciu najwyższych szczeblach przywódczych do końca 2023 r. Wyniki raportu 2020 do.BETTER pokazują, że firma już osiągnęła ten cel na szczeblu rady nadzorczej, która składa się obecnie w 56 proc. z kobiet. Ponadto wskazują znaczący postęp na stanowiskach starszych wiceprezesów, gdzie reprezentacja kobiet podwoiła się w ciągu zaledwie jednego roku do 30 proc. kobiet (+13 p.p.). Stanowiska wiceprezesów obejmuje 22 proc. kobiet (+3 p.p). Firma przyznaje, że jej zarząd cechuje się najmniejszą różnorodnością, gdzie obecnie nie ma reprezentacji kobiet i potwierdza raz jeszcze swoje zaangażowanie w osiągnięcie tego celu do 2023 roku.

Cel różnorodności w zespołach technicznych

Zalando podkreśla, że różnorodność w działach technicznych jest szczególnie ważnym wyzwaniem. Kobiety stanowią obecnie 17 proc. osób zatrudnionych w sektorze technicznym w Zalando, co odpowiada średniemu udziałowi kobiet na takich stanowiskach w Niemczech. Oznacza to, że produkty Zalando są tworzone głównie przez mężczyzn, mimo że używają ich głównie kobiety. Aby uporać się z tym brakiem równowagi, firma rozszerza teraz swój cel, aby osiągnąć zrównoważony udział płci na poziomie 40-60 proc. do 2023 roku w swoich zespołach technicznych. Zalando zobowiązuje się ponadto do zainwestowania pięciu milionów euro w dedykowane inicjatywy mające na celu przyciągnięcie, rozwój i zatrzymanie większej liczby kobiet na stanowiskach technicznych.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.107.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!