PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Zalando postawiło na wzrosty. Przyszła pora na pierwsze wyniki

Zalando postawiło na wzrosty. Przyszła pora na pierwsze wyniki
shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 maj 2018 14:49

W pierwszym kwartale 2018 roku Zalando SE kontynuowało zdobywanie udziałów w rynku, odnotowując znaczny wzrost przychodów o 22 proc. do kwoty 1 196 mln euro. Platforma modowa osiągnęła skorygowany zysk operacyjny w wysokości 0,4 mln euro, zachowując tym samym rentowność. Spółka potwierdza całoroczne prognozy dotyczące wzrostu przychodów na poziomie 20-25 proc. oraz skorygowanego zysku operacyjnego EBIT na poziomie od 220 do 270 mln euro.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 maj 2018 14:49

- Wzrost jest naszym priorytetem i właśnie na tym skupiliśmy w pierwszym kwartale, pomimo trudnej sytuacji na rynku mody. Opóźniony początek sezonu wiosenno-letniego wywarł presję na branżę, jednak trzymamy się naszych celów - mówi Rubin Ritter, Co-CEO Zalando.

W pierwszym kwartale Zalando z sukcesem wprowadziło linię urody w Niemczech. Podczas premiery dostępnych było ponad 4000 produktów z 130 różnych marek, początkowo skoncentrowanych na kosmetykach i pielęgnacji skóry dla kobiet.

- Uroda to pierwsza od czterech linia, którą uruchomiliśmy. Dostrzegamy doskonałą okazję do uzupełnienia naszego asortymentu i wzmocnienia naszej pozycji - powiedział Rubin Ritter.

Silny wzrost liczby aktywnych klientów i rekordowa liczba zamówień spowodowały wzrost w pierwszym kwartale. Liczba aktywnych klientów wzrosła o 3,5 mln, czyli 16,7 proc., do 23,9 mln. Średnio każdy aktywny klient złożył cztery zlecenia w Zalando w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Klienci korzystali głównie z urządzeń mobilnych.

Od 1 stycznia 2018 r. Zalando zmieniło również swoją wewnętrzną strukturę zarządzania. Obecnie nacisk kładzie się przede wszystkim na kanały sprzedaży, a nie na regiony geograficzne. Ta zmiana zwiększa poziom odpowiedzialności i podejmowanie decyzji w poszczególnych kanałach sprzedaży.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.137.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!