Zalando przygotowuje się do Cyber Week i Black Friday. Zaglądamy za kulisy

Zalando po raz czwarty bierze udział w Cyber Week i Black Friday, które urosły do rangi jednego z najważniejszych komercyjnych eventów w handlu detalicznym. Bazując na pozytywnych doświadczeniach, w tym roku firma celebruje Black Friday we wszystkich 17 krajach, w których działa. Proces przygotowania do wielkiego święta wyprzedaży, rozpoczął się w Zalando już w styczniu i objął szereg procesów biznesowych, technologicznych i logistycznych.
Dla Zalando Cyber Week i Black Friday stały się ważnymi czynnikami stymulującymi pozyskiwanie nowych klientów i generowanie przychodów. W ubiegłym roku, w sam tylko Black Friday otrzymaliśmy ponad milion zamówień – czterokrotnie więcej niż przeciętnego dnia w 2017 roku. Tym razem, kiedy event obejmie swym zasięgiem więcej rynków, wcześniejsze przygotowanie i planowanie było kluczowe we wszystkich krajach i oddziałach. Naszym głównym celem jest zapewnienie konsumentom tego dnia pozytywnych doświadczeń w czasie zakupów modowych, z bezproblemową obsługą, której nasi klienci oczekują od nas zawsze, pomimo dużego ruchu na stronie - komentuje Moritz Hahn, Senior Vice President of Commercial Business w Zalando Fashion Store.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (76%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.