PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Zalando wprowadza odzież używaną do Polski. Usługa Pre-owned może rozwiązać wiele problemów

Zalando wprowadza odzież używaną do Polski. Usługa Pre-owned może rozwiązać wiele problemów
Zalando niedawno uruchomiła nową usługę Pre-owned. fot. shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 paź 2020 11:58

Zalando niedawno uruchomiła nową usługę Pre-owned, pozwalającą klientom na kupowanie i sprzedaż odzieży używanej. Polska jest jednym z pierwszych krajów, w którym oferta została wprowadzona. Zalando udostępniło usługę także w Niemczech, Hiszpanii, Belgii, Francji i Holandii.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 paź 2020 11:58

Zalando przeprowadziło badanie na europejskich rynkach (w Polsce, Niemczech, Hiszpanii, Belgii, Francji i Holandii), aby sprawdzić, jaki jest stosunek klientów do odzieży z drugiej ręki. Wyniki wskazują, że konsumenci chętniej sprzedają niż kupują ubrania używane. W Polsce natomiast, aż 62% ankietowanych to jednocześnie sprzedawcy i nabywcy odzieży używanej.

Najpopularniejszymi kategoriami używanej odzieży, którą kupujemy są: odzież damska, obuwie i odzież dziecięca. Co ciekawe, spośród badanych rynków europejskich to właśnie Polacy wyjątkowo chętnie kupują ubranka dla dzieci z drugiej ręki – aż 61% ankietowanych wskazało je jako najpopularniejszą kategorię, podczas gdy europejska średnia wynosi 40%. Najpopularniejszym zakupem odzieży używanej  w Polsce była garderoba damska, sięgając 78% (średnia 70%).

Klienci wybierają odzież online z wielu powodów

Najpopularniejszym czynnikiem, decydującym o zakupie odzieży używanej w Europie jest chęć zawarcia korzystnej transakcji. Stosunek jakości do ceny w przypadku ubrań z drugiej ręki jest często dużo korzystniejszy niż dla produktów prosto ze sklepowej półki. Ankietowani wskazywali również na pragnienie, aby dać ubraniom drugie życia oraz wspieranie zrównoważonego handlu jako główne czynniki decydujące o zakupie używanego asortymentu. Dla Polskich klientów, kluczowe okazały się ponadto przystępne ceny garderoby dziecięcej.

Bariery w kupowaniu odzieży używanej

Zakup odzieży używanej, choć coraz popularniejszy, dla wielu klientów nadal wiąże się z pewnymi barierami. Europejczycy jako niewygody kupowania ubrań z drugiej ręki najczęściej wskazywali: drogie opłaty pocztowe (31%), trudny bądź niemożliwy zwrot zakupów (30%), kiepska jakość zdjęć produktów (27%), za mało szczegółowy opis produktów (26%), długotrwałe szukanie potrzebnych artykułów (25%), indywidualnych sprzedawców, którzy nie wydają się godni zaufania (24%). Polacy za największe bariery dla zakupów odzieży używanej wymieniali: niskiej jakości zdjęcia produktów (34%), ubogie opisy (40%) i kupiony produkt niezgodny z opisem (26%). Oferta Zalando Pre-Owned może okazać się długo wyczekiwanym rozwiązaniem powyższych problemów, ponieważ w swojej nowej usłudze platforma łączy możliwość zakupu i sprzedaży odzieży używanej z najwyższej jakości obsługą klienta, bezpieczeństwem zakupów oraz wygodą znaną i cenioną z regularnej oferty firmy. 

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.216.79.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!