Zielone sklepy szansą do podniesienia zysków


Według najnowszego raportu World Green Building Council handlowcy mogą pozytywnie wpłynąć na proces zakupowy u swoich klientów – a dzięki temu również na swoje zyski – poprzez tworzenie zdrowszych, bardziej zielonych, sklepów.
Zgodnie z analizami w raporcie Zdrowie, komfort i produktywność w handlu: wpływ zielonych budynków na ludzi i zyski (Health, Wellbeing and Productivity in Retail: The Impact of Green Buildings on People and Profit) odnotowuje się wyraźne i ciągle rosnące zainteresowanie zdrowiem i komfortem w sektorze nieruchomości. Jednak większość detalistów pomija ten, jakże istotny, czynnik pozwalający lepiej zrozumieć, w jaki sposób fizyczne środowisko wpływa na personel i klientów, a co za tym idzie – na całościową efektywność firmy.
Tymczasem znajdujemy coraz więcej dowodów na to, że zdrowsze, zielone sklepy, dobrze doświetlone światłem dziennym, ze stałym dopływem świeżego powietrza, w których są rośliny, stają się atrakcyjniejsze dla konsumentów i potencjalnie bardziej zyskowne dla kupców.
– Dni kupców w „szarych pudełkach” już się kończą. Nadeszło nowe pokolenie, które rozumie, że lepsze środowisko zakupowe prowadzi do lepszych doznań u klientów, a dzięki temu poprawia wyniki finansowe firmy. Raport traktuje o tym, jak spojrzeć na sklep tak, aby zrozumieć związekpomiędzy zrównoważonym fizycznym środowiskiem a potencjalnym wzrostem zysków – pomiędzy biznesem a zielonym budownictwem - mówi Terri Wills, CEO WorldGBC.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.