PARTNERZY PORTALU


ZM Madej Wróbel nie goni za ilością sklepów

ZM Madej Wróbel nie goni za ilością sklepów
Tomasz Brandt, dyrektor komercyjny ZM Madej Wróbel wskazuje, że firma zamierza rozwijać sieć sklepów mięsnych tylko gdy będzie to biznesowo uzasadnione. fot. mat. pras za portalspozywczy.pl
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 11 cze 2021 15:59

- Nie interesuje nas pogoń za ilością sklepów, które dobrze wyglądają w pozycjonowaniu marki, ale nie mają zaplecza biznesowego - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Brandt, dyrektor komercyjny ZM Madej Wróbel.

  • Zakłady Mięsne Madej Wróbel posiadają sieć 70 sklepów firmowych, zlokalizowanych w większości na Śląsku i w Małopolsce.
  • Dla firmy priorytetem są obecnie kanał nowoczesny, eksport i HoReCa.

Jak wskazuje Tomasz Brandt, sklepy firmowe to dla spółki obecnie bardziej projekt wizerunkowy niż typowo biznesowy.

- Czy interesuje nas dalszy rozwój sklepów? Tak, ale tylko wtedy, gdy będzie to biznesowo uzasadnione. Nie interesuje nas pogoń za ilością sklepów, które dobrze wyglądają w pozycjonowaniu marki, ale nie mają zaplecza biznesowego - mówi Brandt.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj więcej na portalspozywczy.pl


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.214.224
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!