PARTNERZY PORTALU


Zmiany są naturalną ścieżką rozwoju. KiK uruchomi sklep internetowy

Zmiany są naturalną ścieżką rozwoju. KiK uruchomi sklep internetowy
Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK | fot. KiK
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 lip 2018 15:19

Niemal ćwierć wieku temu na światowym rynku pojawił się KiK. Początkowo zakupy w sklepach można było zrobić tylko w Niemczech. Systematycznie – wraz z ekspansją – dołączały do nich kolejne kraje Starego Kontynentu. KiK od 6 lat obecny jest także w Polsce, a w jego działaniach można dostrzec nie tylko ekspansję, ale i dążenie do omnikanałowości.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 lip 2018 15:19

Ile może zmienić się przez 25 lat? Wystarczy spojrzeć na nasze telefony komórkowe, by stwierdzić, że bardzo dużo. Podobnie jest z oczekiwaniami klientów, bo przecież apetyt rośnie w miarę jedzenia. Już od kilku lat możemy zaobserwować trend przenoszenia się zakupów do Internetu. Także ostatnie badania – jak na przykład raport „Future of shopping. Latest trends in retail. Today and 2030” potwierdzają te przypuszczenia.

– Konkurencyjność e-zakupów leżąca w możliwości realizowania ich z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie sprawia, że zakupy w sklepach stacjonarnych muszą oferować pewną wartość dodaną, a więc rozwiązania czy usługi, które podnoszą ich komfort czyniąc je pełnowartościowym doświadczeniem, a nie jedynie koniecznością – zauważa Mariusz Kulik, dyrektor generalny KiK. – Wspomniany raport pokazał również, że największą popularnością – obok branży AGD – cieszy się odzież, która stanowi podstawę naszej oferty. To tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że plany uruchomienia alternatywnego kanału sprzedaży – sklepu online wychodzą naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – dodaje Mariusz Kulik. Według prognoz sklep internetowy KiK ma zostać uruchomiony na przestrzeni najbliższych miesięcy, choć dokładny termin nie jest jeszcze znany. – W przypadku tak rozwiniętej sieci jak KiK, która oferuje różnorodny i bogaty asortyment, sklep internetowy to przedsięwzięcie o ogromnej skali. Chcemy być pewni, że możemy zaoferować odpowiednią jakość zakupów on-line już w momencie zaanonsowania oficjalnego terminu uruchomienia takiej możliwości – wyjaśnia dyrektor generalny KiK.

Dążenie do omnikanałowości sprzedaży to może nie obowiązek, ale na pewno cel wielu światowych marek, zwłaszcza tych, które mają aspiracje na pozycję lidera w branży, a do tych na pewno zalicza się KiK. Uruchomienie sklepu online w przypadku tego brandu nie oznacza jednak wyhamowania w obszarze sklepów stacjonarnych – wręcz przeciwnie – także i tu możemy zaobserwować szerokie działania.

– Obok coraz szerszego grona zwolenników zakupów online, wciąż znaczna część klientów nie wyobraża sobie kupna ubrań, butów czy dodatków bez ich uprzedniego przymierzenia i obejrzenia „fizycznie”, czyli w sklepie stacjonarnym. Dla nas każdy „klient jest królem”, dlatego z ogromną satysfakcją spełniamy oczekiwania zarówno zwolenników zakupów online, jak i amatorów ich tradycyjnej formy. Zmiany w tym kontekście są dla nas synonimem rozwoju – podsumowuje dyrektor generalny KiK.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.7.202
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!