PARTNERZY PORTALU


Zmiany w Złotych Tarasach

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 12 mar 2012 11:21

Warszawskie Złote Tarasy planują na wiosnę wprowadzić wiele zmian. Debiut w centrum handlowym zapowiadają marki Kazar, Jack Wolfskin i Zara Home, a inne, takie jak salon jubilerski W. Kruk czy Gino Rossi otworzą swoje sklepy w nowych odsłonach. W Tarasach pojawi się ponadto koncept kawiarniany Swiss Cafe & Chocolate by Lindt, a także centrum dietetyczne Naturhouse. Wymiana najemców jest efektem wygaśnięcia umów najmu zawartych przed 5 laty.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 12 mar 2012 11:21
W marcu w Złotych Tarasach otworzą swoje salony marki oferujące damskie i męskie obuwie oraz galanterię skórzaną. Obecność tych marek to efekt przemyślanego doboru najemców mającego na celu inwestowanie w koncepty fashion oraz obuwnicze, które są najbardziej pożądane przez klientów przy ul Złotej. W związku z tym 17 marca zostanie otwarty salon Kazar zlokalizowany na parterze Złotych Tarasów i zajmujący 192 mkw.

Do dyspozycji klientów 7 marca zostanie także oddany nowy, dwa razy większy salon Gino Rossi o powierzchni 107 mkw. i utrzymany w konwencji zgodnej z nową wizją marki dotyczącej wystroju wnętrz. W dalszym ciągu będzie można go znaleźć na drugim poziomie centrum, ale w innym miejscu.

Do najemców Złotych Tarasów 14 marca dołączy firmowy, monobrandowy salon niemieckiego producenta sprzętu i odzieży turystycznej Jack Wolfskin o powierzchni 84 mkw., mieszczący się na 1. poziomie centrum. W asortymencie ma m.in. funkcjonalną odzież, sprzęt i obuwie.

Nowym punktem na mapie Złotych Tarasów będzie lokal Zara Home o powierzchni 227 mkw. i dostępny dla klientów od 21 marca na parterze centrum. W ofercie marki znajdziemy artykuły przeznaczone do dekoracji oraz wyposażenia wnętrz. Zara Home to przede wszystkim akcesoria sypialniane, kuchenne i łazienkowe, ponadto zastawy stołowe, ceramika art deco, sztućce, itp.

Najstarsza polska marka jubilerska W. Kruk 17 marca zaprosi klientów do nowego, powiększonego do 63 mkw. salonu zlokalizowanego na pierwszym piętrze centrum. Oferta marki W. Kruk to nie tylko biżuteria, ale także zegarki, m.in. takich marek, jak: Rolex, Omega, TAG Heuer, Gucci czy Burberry.

W połowie marca do grona nowych lokali dołączy debiutujący w Polsce koncept kawiarniany Swiss Cafe & Chocolate by Lindt zlokalizowany na parterze. W ofercie kawiarni o powierzchni 145 mkw. znajdą się desery, ciastka, kawa oraz lody na bazie czekolady marki Lindt.

W segmencie usługowym oferta Złotych Tarasów zostanie poszerzona o centrum dietetyczne należące do sieci Naturhouse. Klienci będą mogli korzystać z porad specjalistów-dietetyków. Centrum o powierzchni 32 mkw. mieszące się na drugim poziomie Złotych Tarasów będzie do dyspozycji klientów także od połowy marca.

Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Obiekt mieści się między ulicami Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Kaskadowo rozmieszczone tarasy obejmują dwa place miejskie - wewnętrzny z fontanną oraz zewnętrzny, otoczony restauracjami. Na pięciu poziomach centrum znajduje się ponad 200 marek handlowych, kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, kluby muzyczne, kino, klub fitness oraz szereg punktów usługowych. Złote Tarasy są zdobywcą tytułu najlepszego projektu komercyjnego na świecie (MIPIM Architectural Review Future Project Awards).


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.66.171
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!