PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Znaczące wzrosty w galeriach Carrefour Polska

Znaczące wzrosty w galeriach Carrefour Polska
Morena
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 30 sty 2018 14:09

W 2017 roku centra handlowe należące do Carrefour Polska odnotowały bardzo dobre wyniki odwiedzalności. Najlepsze wskaźniki od początku roku zanotowano w gdańskiej Galeria Morena oraz zielonogórskim Centrum Handlowym Dąbrówka.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 30 sty 2018 14:09

Carrefour Polska, właściciel i zarządca sieci centrów handlowych, podsumował minione miesiące działalności swoich obiektów w całym kraju. W większości galerii, w których zamontowane są liczniki i gromadzone są dane dotyczące odwiedzalności, w 2017 roku odnotowano wyraźny wzrost wskaźnika footfall.

Najlepszym wynikiem mogą się pochwalić Galeria Morena w Gdańsku oraz Centrum Handlowe Dąbrówka w Zielonej Górze, gdzie wskaźniki odwiedzalności wzrosły o ponad 13 procent. Bardzo dobre wyniki – powyżej 7 procent - odnotowały także Galeria Kalisz, białostocka Galeria Zielone Wzgórze, Galeria Słowiańska w Zgorzelcu oraz rybnicka Galeria Śląska.

- Bardzo cieszy nas rosnąca popularność naszych centrów handlowych. Odnotowane w 2017 roku wyniki potwierdzają ich silną pozycję na lokalnych rynkach. To bardzo dobra wiadomość także dla najemców, gdyż wzrost odwiedzalności z reguły przekłada się na ich wyższe obroty – mówi Ewa Karska, dyrektor Działu Galerie Handlowe w Carrefour Polska.

Najemcy dostrzegają potencjał obiektów znajdujących się w portfelu francuskiej sieci i chętnie nawiązują z nią współpracę. W 2017 roku Carrefour przedłużył ponad 180 umów najmu na powierzchnię ponad 23 000 mkw., a także nawiązał współpracę z ponad 20 markami, które dotąd nie były dostępne w portfolio sieci. Wśród nich znajdują się między innymi City Fit, Flying Tiger, Mole Mole, Carte d’Or, Pasibus, Domino’s Pizza czy Świat Książki. 

Na rosnącą popularność centrów handlowych Carrefour wśród lokalnych społeczności – a także najemców - wpływ mają z pewnością remodelingi obiektów, prowadzone przez sieć w ramach strategii przebudowy i modernizacji. W 2017 roku firma zakończyła z sukcesem prace w trzech lokalizacjach – Białymstoku, Kaliszu oraz Jastrzębiu-Zdroju. W trzech kolejnych obiektach – Centrum Handlowym AKS w Chorzowie, Galerii Głogów oraz szczecińskiej Galerii Gryf - prace modernizacyjne jeszcze trwają. Nie bez znaczenia jest również konsekwentna praca nad wzbogacaniem oferty centrów handlowych i dobieranie najemców na podstawie wnikliwej analizy potrzeb konsumentów.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!