Znaczny wzrost przychodów właściciela sieci Kaufland i Lidl
Podczas gdy operatorzy sieci handlowych obwiniają słabość gospodarek w Europie, by wytłumaczyć kiepskie wyniki, niemiecka Grupa Schwarz, właściciel sieci Lidl i Kaufland, zanotował w 2013 roku dwucyfrowy wzrost przychodów - informuje Planet Retail.
W roku finansowym zakończonym 28 lutego 2014 roku, przychody netto ze sprzedaży wzrosły o 10 proc., do ponad 74 mld euro. Obroty sieci Lidl wzrosły z 48,9 mld euro do około 54 mld euro. Wzrost firma zawdzięcza głównie poprawie sprzedaży like-for-like, gdyż liczba placówek nie zmieniła się znacząco - wzrosła o 0,3 proc., do 9.875 sklepów.
Z kolei sklepy Kaufland osiągnęły sprzedaż na poziomie około 20 mld euro, wobec 18,7 mld euro rok wcześniej. Łączna liczba sklepów wzrosła o 3,6 proc., do 1.150 w Europie Środkowej i w Niemczech.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.