Znaczny wzrost sprzedaży w HubStyle


Przychody Grupy HubStyle, właściciela popularnych marek odzieżowych, w czerwcu w segmencie sprzedaży odzieży wyniosły 1,3 mln zł - oznacza to prawie czterokrotny wzrost w ujęciu rok do roku.
W czerwcu przychody ze sprzedaży w segmencie modowym HubStyle SA, do którego zalicza się m.in. Sugarfree oraz New Fashion Brand , wyniosły 1,3 mln zł, co oznacza wzrost o około 270 proc., w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, oraz 23 proc. względem maja 2016 r.
- Osiągnięty poziom sprzedaży pokazuje, że realizujemy przyjętą strategię. Cieszy nas, że sprzedaż w czerwcu odbywała się na wysokiej marży, co pokazuje atrakcyjność naszych produktów.” powiedziała Monika Englicht, prezes zarządu HubStyle.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.