PARTNERZY PORTALU


Znikające sklepy

Znikające sklepy
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 05 lut 2015 15:18

W zimny, jesienny dzień na stacji metra Union Square w Nowym Jorku pasażerowie zauważyli coś nietypowego: na peronie pojawił się mały sklepik oferujący puchowe kurtki. Taka forma sprzedaży okazała się strzałem w dziesiątkę - już po chwili wiele osób opuszczało metro z kolorowymi puchówkami marki Uniqlo w rękach lub na sobie. Tak właśnie działa format „pop-up store"

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 05 lut 2015 15:18

Po kilku dniach sklepik na stacji metra Union Square zniknął, a właściwie przeniósł się w inne miejsce - równie strategiczne i dobrze przemyślane przez marketingowców amerykańskiej sieciówki.

Ten format sprzedaży staje się coraz popularniejszy także w Polsce. Choć sama nazwa „pop-up store" nie jest jeszcze u nas zbyt znana, to klienci coraz częściej spotykają się z tzw. znikającymi sklepami - placówkami, które równie szybko znikają, co pojawiają się. - „Pop-up stores" to sklepy, które działają przez krótki okres - czasem tylko 1-2 dni. Ich cel to zbudowanie świadomości marki, promocja nowej kolekcji, sprzedaż limitowanej serii, zaskoczenie klienta w niekonwencjonalny sposób czy zostawienie go z niedosytem zakupów - tłumaczy Anna Radecka, Associate Director w Colliers International.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (90%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.50.201
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!