• Nie wyobrażam sobie, żeby marka nazywała się zrównoważoną tylko dlatego, że nie używa produktów zwierzęcych, ale np. bardzo źle traktuje swoich pracowników - mówi Katarzyna Zajączkowska, autorka podcastu i książki "Odpowiedzialna moda".
  • Nie można wymagać od branży mody tego, by się zmieniła, dając jej tylko okrągłe definicje. Marki chcą się zmieniać, ale potrzebują dokładnych wskazówek.
  • Materiał pochodzi z konferencji PRECOP27. Zapisy naszych debat znajdziecie tutaj. Zrównoważona gospodarka będzie głównym tematem #EEC2023 (Europejski Kongres Gospodarczy odbędzie się 24-26 kwietnia 2023 roku).

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (82%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL