Wraz z wprowadzeniem strategii zrównoważonego rozwoju do.MORE w październiku 2019 r. Zalando zobowiązało się do ciągłego podnoszenia swoich standardów etycznych. Natomiast do 2023 r. spółka planuje współpracować tylko z partnerami, którzy będą ich przestrzegać. Równocześnie Zalando wprowadziło obowiązek oceny zrównoważonego rozwoju dla wszystkich marek dostępnych na platformie.
We wstępnej fazie oceny, obejmującej pierwszą partię 400 marek, Zalando otrzymało za pośrednictwem Higg BRMinformacje dotyczące zrównoważonego rozwoju od ponad 250 z nich. Partnerzy złożyli sprawozdania ze swojej działalności za rok 2019. Wyniki pokazują, że marki radzą sobie lepiej w kwestiach społecznych i związanych z prawami człowieka, niż w zagadnieniach dotyczących środowiska naturalnego.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (92%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL