Zupełnie nowy 4F w Złotych Tarasach


Po modernizacji, 22 grudnia w Złotych Tarasach otwarto sklep 4F. Punktem wyjścia modernizacji było zaprojektowanie przestrzeni otwartej na klienta, a także „osadzenie” sklepu w kontekście miasta Warszawa. Dlatego powstała „Sportowa mapa 4F”, na której Warszawiacy rozpoznają istotne, sportowe miejsca w ich mieście. Na poziomie wnętrza sklepu opracowano nowe rozwiązania na ekspozycję asortymentu.
Nowo otwarty sklep 4F w Złotych Trasach zyskał na przestrzeni, a w jego wnętrzu pojawiały się nowe elementy związane z designem. W witrynie ustawiono backlight ze „Sportową mapą 4F”, na którym oznaczono kultowe, sportowe miejsca w Warszawie m.in. „Warszawiankę”, Stadion Narodowy czy tor Łyżwiarski na Stegnach. Marka 4F powstała z pasji do sportu i lubi dzielić się nim. Koncept sklepu w Złotych Tarasach to także zorganizowanie przestrzeni otwartej na klienta. Opracowano inne, niż stosowane do tej pory w sklepach 4F, rozwiązania na zaprezentowanie kolekcji obuwia sportowego. Utrzymano strefy podzielone zgodnie z dyscyplinami oraz sezonowością. Całość dopełniają nowoczesne spacewalle, dodatkowo led podkreśla kolekcję eksponowaną w witrynie.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.