PARTNERZY PORTALU


Zysk NG2 w IV kw. 2011 rok wzrósł do blisko 65 mln zł

  • Autor: PAP
  • Dodano: 20 lut 2012 08:12

Zysk netto grupy NG2 w czwartym kwartale 2011 roku wzrósł do 64,9 mln zł z 41,05 mln zł w IV kwartale 2010 r. W tym okresie powierzchnia sprzedaży we własnych placówkach zlokalizowanych na terenie kraju powiększyła się o 8,08 proc. do 135,1 tys. mkw. ze 125 tys. mkw. na koniec grudnia 2010 roku. Powierzchnia sklepów franczyzowych spadła o 1,9 proc. do 20,7 tys. mkw.

Zysk operacyjny w IV kwartale wyniósł 82,1 mln zł wobec 50,06 mln zł w analogicznym okresie 2010 roku i był nieco niższy od oczekiwań rynkowych zakładających 86,4 mln zł EBIT.

Przychody wzrosły do 365,6 mln zł z 320,4 mln zł w IV kwartale 2010 roku i były zgodne z oczekiwaniami analityków na poziomie 366,2 mln zł.

W całym 2011 roku spółka miała 1,092 mld zł przychodów, 160,5 mln zł EBIT i 123,7 mln zł zysku netto. Rok wcześniej przychody grupy wynosiły 1,03 mld zł, zysk operacyjny 129,1 mln zł, a zysk netto 117,8 mln zł.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przychody uzyskane w Polsce wyniosły w ubiegłym roku 999,3 mln zł, a poza krajem 93,1 mln zł.

Na koniec grudnia 2011 roku sieć sprzedaży GK NG2 obejmowała 714 placówek, w tym 293 salony firmowe CCC w kraju, 37 butików QUAZI, 216 sklepów własnych BOTI, 52 salony firmowe CCC w Republice Czeskiej i 116 sklepów sieci franczyzowej (w tym 62 sklepy BOTI, 49 salonów CCC w Polsce oraz 5 salonów CCC w Rosji).

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.238.77
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!