Wzrost cen w pierwszej trójce najczęstszych powodów frustracji Polaków


Wzrost cen produktów i usług okazał się w 2020 r. najczęstszym powodem frustracji, tak wskazało 36 proc. respondentów badania dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. Finansowe obawy związane z pandemią wymieniło 18 proc., a zbyt małe zarobki - 15 proc. badanych.
Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor, po wzroście cen towarów i usług (36 proc.), w pierwszej trójce najczęstszych powodów frustracji znalazły się w 2020 r. problemy powiązane z koronawirusem: negatywne informacje przekazywane w mediach na temat pandemii (27 proc.) oraz obawy zdrowotne z nią związane (25 proc.).
Biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (84%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.