Partnerzy portalu
Newsletter
Przeczytaj artykuł

Ponad 3 tys. mkw. dla dwóch marek. LPP pod nowym adresem

Kliknij, aby dodać komentarz
Walczymy z niemerytorycznymi, niestosownymi, nasyconymi agresją i nienawiścią komentarzami. Jeśli zauważysz taki komentarz wcześniej prosimy zgłoś go natychmiast!

Komentarze 3

user bea 2019-06-13 12:36:12
Bardzo dobrze, na pewno salony LPP mają potencjał na wygenerowanie fajnego ruchu w galerii.
Zgłoś
user emilia 2019-06-18 12:42:54
W galeriach obecnie jeśli chce się mieć tłumy to się bierze przede wszystkim Reserved z tego co widzę. oni gwarantują ruch.
Zgłoś
user Marcin 2019-06-30 21:47:20
Ogromne salony dwóch bardzo popularnych marek powinny przyciągnąć wielu klientów.
Zgłoś