PARTNERZY PORTALU

LPP podkręca przyrost sklepów Cropp, House i Sinsay

Lekkie przyspieszenie rozwoju sieci sklepów stacjonarnych młodszych marek: Cropp, House i Sinsay – zakłada strategia LPP na okres 2020/2021. – O 11 proc. ma wzrosnąć powierzchnia salonów tych brandów, głównie w średnich i mniejszych miastach, w których mieszkańcy chętniej chodzą do sklepu niż kupują online – zapowiada Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

  • Kuban 2020-10-12 14:45:21
    Słuszna decyzja. To dobrze rozwijające się i rokujące marki.
  • James 2020-10-13 11:44:25
    Pomimo pandemii dalej się rozwijają, więc sytuacja w spółce musi być dobra.
  • kornel 2020-10-13 12:51:53
    Dobrze wiedzą że klucz do sukcesu to dywersyfikacja. Podoba mi sie ich podejście do biznesu.
  • roxy 2020-10-14 14:29:51
    Mnie też to nie dziwi, wszystkie salony przyjmują się bardzo dobrze, gdziekolwiek powstaną.
  • Martyna 2020-10-26 16:41:23
    Bardzo fajne sklepy młodzieżowe. Sama nieraz coś sobie w nich kupię. Dobrze, że będzie ich więcej.
  • AgaT 2020-10-27 11:53:59
    Słusznie. Mniejsze marki też mają spory potencjał. Zwłaszcza Sinsay bardzo dobrze się rozwija z tego co widziałam.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.219.62
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.