PARTNERZY PORTALU


#futureofshopping

SERWIS SPECJALNY

Innowacje kołem zamachowym metody Multi

Innowacje kołem zamachowym metody Multi
Możemy skutecznie zarządzać każdego rodzaju obiektem handlowym i jesteśmy przekonani o dalszym rozwoju tego sektora w przyszłości - tłumaczy Frédéric Rouleau, Head of Multi Poland.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 31 maj 2021 14:24

Obserwacje z różnych rynków europejskich pozwalają nam prognozować, że po obecnym okresie zastoju, przyjdzie odbicie dla silnych marek handlowych. Zmiany w trendach leasingowych trzeba jednak uwzględniać w strategiach najmu już teraz – to kolejne znaczące wyzwanie, przed którym stoi rynek zarządzania - tłumaczy Frédéric Rouleau, Head of Multi Poland.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 31 maj 2021 14:24
  • Kołem zamachowym metody Multi na podnoszenie wartości aktywów są innowacje oraz długoterminowe inwestycje kapitałowe w przebudowę i rozbudowę. 
  • Kreatywne scenariusze podnoszenia wartości aktywów handlowych Multi tworzy w multidyscyplinarnych zespołach składających się z wewnętrznego zespołu architektów, asset i property menedżerów i specjalistów w zakresie komercjalizacji.
  • Kluczowa wśród kompetencji zarządcy staje się bogata sieć kontaktów w branży handlu detalicznego w całej Europie i na świecie oraz zrozumienie zmieniających się preferencji klientów, a co za tym idzie – najemców.

Nadchodzi zmierzch monolitycznych centrów handlowych. Czy tylko wielofunkcyjność obiektu podnosi jego wartość? 

Frédéric Rouleau, Head of Multi Poland: Uważamy, że potrzeba modernizacji wielu obiektów w Polsce, z których ponad 60 proc. ma już ponad 10 lat, w wyniku pandemii znacznie przyśpieszy. Obecna sytuacja rynkowa jest wprawdzie przejściowa, ale może stać się znakomitą okazją do podjęcia decyzji o zmianach przygotowujących aktywa na okres post-pandemicznej odbudowy i prosperity. Kołem zamachowym metody Multi na podnoszenie wartości aktywów są innowacje oraz długoterminowe inwestycje kapitałowe w przebudowę i rozbudowę.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj też: Multi Poland: Centra handlowe będą miały większe znaczenie niż dotychczas

Modernizacja bardzo często jest kluczową częścią tworzonych przez nas scenariuszy dla właścicieli centrów handlowych, aby utrzymać konkurencyjność obiektów i uwolnić ich pełny potencjał. Takie kreatywne scenariusze podnoszenia wartości aktywów tworzymy w multidyscyplinarnych zespołach składających się z naszego wewnętrznego zespołu architektów, asset i property menedżerów i specjalistów w zakresie komercjalizacji. I mamy tu ogromne sukcesy. Przykładem są centrum Alfa w Rydze, Alee Center w Budapeszcie czy otwarte niedawno Forum Rotterdam, a także Magnolia Park we Wrocławiu, gdzie wykonana przez nas modernizacja i rozbudowa znacząco podniosła wartość obiektu. Planowanie wzrostu wartości poprzez kreatywną zmianę to coś znacznie, znacznie więcej niż zarządzanie. 

Retransmisja sesji:

Property Forum ONLINE – Fokus na Śląsk


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.179.228
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!