PARTNERZY PORTALU


#futureofshopping

SERWIS SPECJALNY

Online będzie istniał obok offline’u. Ludzie lubią stacjonarne zakupy

Online będzie istniał obok offline’u. Ludzie lubią stacjonarne zakupy
Dzisiaj trzeba postawić na marketing omnichannelowy. Chcemy sprawić, aby zakupy były łatwiejsze i wygodniejsze. W naszych obiektach uruchomiliśmy aplikację mobilną, która posiada m.in. opcję click & collect, która ma wielką moc - tłumaczy Michał Małecki, Head of Leasing CREAM Property Advisors.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 lip 2021 16:01

Małe i średnie miasta są aktualnie na celowniku nowych marek, głównie dzięki ekspansji dyskontów i retail parków. Z tego potencjału skorzysta wkrótce niemiecki gigant dm Drogerie Markt. - Liczę, że wzbogaci ofertę rynkową. Zawsze lepiej, gdy o klienta walczy więcej graczy, bo konkurencja mobilizuje - tłumaczy Michał Małecki, Head of Leasing CREAM Property Advisors.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 lip 2021 16:01
  • Online wymusił na sklepach stacjonarnych obniżki cen niektórych produktów, a to dalej wywołało presję na czynsze w obiektach handlowych, choć nie tylko z tego powodu.
  • Galerie handlowe, które będą chciały utrzymać się na rynku, będą musiały przejść upgrade.
  • Online będzie istniał obok offline’u. Ludzie lubią stacjonarne zakupy. Oba kanały sprzedaży może pogodzić umiejętnie wprowadzona, zarówno po stronie najemców, jak i centrów, strategia omnichannelowa. Poza tym wielką moc ma funkcja click&collect.

Czy eksplozja online'u zmobilizowała offline do odświeżenia, unowocześnienia lub nawet zmiany oferty? 

Michał Małecki, Head of Leasing CREAM Property Advisors: Dostrzegam takie ruchy. Trzeba pamiętać, że kanał internetowy pokazał, jak ważna dla klientów jest wygoda zakupów, ale też kryterium ceny. Na początku online’owego szału zdarzało się, że ten sam produkt miał różne ceny: jedną dla sklepu internetowego, drugą dla stacjonarnego. Szybko się okazało, że to błędna polityka, bo obroty spadały. Okazało się, że cena musi być dopasowana do aktualnego otoczenia rynkowego, bo klient jest sprytny – ma rozeznanie, porównuje ceny. Online wymusił więc na sklepach stacjonarnych obniżki cen niektórych produktów, a to dalej wywołało presję na czynsze w obiektach handlowych, choć nie tylko z tego powodu. Dyskonty bardzo zgrabnie wpisały się w ten trend i dzisiaj mamy do czynienia z ich wysypem nie tylko w Polsce, ale w ogóle na świecie. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Skutki pandemii na rynku handlowym - jak zmienić je w realną wartość?

W dodatku nie zamierzają uruchamiać sklepów internetowych. 

Bo się zazwyczaj nie opłaca. To jest handel tani i szybki. Sklepy są blisko klienta, więc może on często robić w nich szybkie, impulsywne zakupy. Dyskonty powstają jak grzyby po deszczu, bo trafiają z ofertą i ceną idealnie w potrzeby klientów. Ostatnio coraz częściej pojawiają się w retail parkach. 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.38.244
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!