PARTNERZY PORTALU


#futureofshopping

SERWIS SPECJALNY

Śmierć handlu tradycyjnego to tylko puste hasło

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 sie 2021 19:45

Wszystkie slogany wieszczące rychłą śmierć handlu tradycyjnego to tylko puste hasła, które się świetnie sprzedają. Prawda jest taka, że fizyczny retail przetrwa, ale musi się zmienić - uważa Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM Property Advisors.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 sie 2021 19:45

Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM Property Advisors będzie panelistą sesji Property Forum 2021 "Handel w cieniu pandemii".

Zarejestruj się na wydarzenie

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Tradycyjny handel, chcąc wytrzymać rywalizację z kanałem online, musi przede wszystkim podnieść standard obsługi klientów.

- Podstawowym warunkiem jest wzrost jego atrakcyjności i chodzi tu o coś więcej niż tylko walka z tańszymi zakupami w internecie. Lockdowny pozwoliły klientom lepiej poznać dobre i złe strony zarówno internetowej ścieżki zakupowej, jak i tej stacjonarnej - opisuje Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM Property Advisors.

Klienci galerii handlowych są bardziej świadomi

Dziś już konsumenci wiedzą, że w sklepie online’owym towar jest może nieco tańszy, ale za to często trzeba go zwracać, przez co tracimy czas, rodzi się frustracja i czar świeżości doświadczenia zakupowego pryska.

Timesharing. Rewolucyjny pomysł CREAM na pobudzenie footfallu

- W ostatnich latach wiele brandów odniosło sukces zarówno online, jak i offline. Cieszy mnie ta polaryzacja, bo oznacza, że klienci są bardziej świadomi. Przez lockdown dowiedzieli się jak to jest być skazanym wyłącznie na sklepy internetowe. Wszyscy doświadczyliśmy kolejek do paczkomatów. Z kolei część najemców przez potężny nadmiar zwrotów tuż po lockdownie, miała ujemne obroty. To ważne w kontekście trwającej od lat dyskusji na temat tego, jak online zabija handel tradycyjny - opisuje Grzegorz Mroczek.

Czas na digitalizację centrów handlowych

Jednocześnie dodaje, że to były bardzo ciekawe doświadczenia zarówno dla klientów odciętych od możliwości robienia zakupów w sklepach stacjonarnych, jak i dla najemców, którzy mieli dylemat, czy bardziej inwestować w podniesienie standardu obsługi klienta i nowe linie produktowe, czy w rozwiązania online.

- Dzisiaj wiele firm, jak choćby Primark, twierdzi, że online jest nieopłacalny. Ten kanał sprzedaży wcale nie jest tak łatwy jak się wydaje. My przewidujemy dobrą przyszłość dla handlu tradycyjnego, w tym galerii handlowych. Jednak cała branża powinna pracować nad tym, by z miesiąca na miesiąc podnosić swoją atrakcyjność i być coraz bardziej trendy - wyjaśnia Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM Property Advisors.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.235.216
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!