10 państw, trójka zwycięzców - oto bilans Get to Sziget

7 dni podróży po Europie oraz tygodniowy pobyt na jednej z największych imprez muzycznych w Europie – Sziget Festival 2018 – to nie tylko sposób na wymarzone wakacje, ale także wyjątkowa przygoda, której częścią stali się zwycięzcy konkursu realizowanego w ramach kampanii hoteli rodziny ibis – „Get to Sziget”. Trzy osoby wyłonione w międzynarodowym głosowaniu wraz z głównymi influencerami kampanii - Mattią i Eliem z zespołu BEMY oraz Ofelią Igą Krefft – aktorką i instagramerką, przebyli pełną przygód i muzyki trasę z finałem na Sziget Festival 2018. Zapisem wspomnień z wyprawy jest specjalnie skomponowany utwór „All I need is just a friend” oraz teledysk, jaki do niego powstał.
Głównym zadaniem, z jakim musieli się zmierzyć uczestnicy międzynarodowego konkursu, było nagranie kreatywnego filmu, który miał przekonać głosujących, że to właśnie ta osoba powinna wyruszyć w muzyczną podróż. Drugim krokiem było zaplanowanie kreatywnej trasy przejazdu do Budapesztu, w którym odbywa się coroczny Sziget Festival. Miała ona uwzględniać 7 z 25 zaznaczonych na mapie miast, w których znajdują się hotele rodziny ibis. Mattia i Elie z zespołu BEMY ogłosili z końcem czerwca trójkę zwycięzców. Największą ilość głosów oraz szczególne uznanie jury zdobyli Lucie i Kacka z Czech oraz Kende z Węgier. W konkursie mogli wziąć udział miłośnicy muzyki mieszkający w Polsce, Czechach, Słowenii, Rumunii, Bułgarii i Macedonii, a także na Słowacji, Węgrzech, Litwie i Łotwie.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (73%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.