PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

69 minut dziennie - tyle polski Millenials poświęca na autopromocję podczas urlopu

69 minut dziennie - tyle polski Millenials poświęca na autopromocję podczas urlopu
fot. Unsplash
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 gru 2017 15:02

Według najnowszego badania przeprowadzonego przez Hotels.com® Mobile Travel Tracker chwalenie się podróżami w celu zdobycia prestiżu wśród przyjaciół oraz bliższych i dalszych znajomych to nowy trend zauważalny u millenialsów.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 gru 2017 15:02

Ponad 10 proc. podróżujących przyznaje, że pierwszą rzeczą jaką robią po przybyciu do hotelu, jest zrobienie sobie selfie i wrzucenie go do mediów społecznościowych oznaczając hashtagiem #travelgoals. Ponadto, w czasie wakacji przeciętny polski millenials podczas urlopu spędza 69 minut dziennie na korzystaniu z mediów społecznościowych, jedynie po to by pochwalić się swoją podróżą znajomym. Najczęściej wykorzystuje do tego Facebook (80 proc.) oraz Instagram (50 proc.).

Od dawna wiadomo, że millenialsi to pokolenie uzależnione od selfie-sticków i instagramowych filtrów. Prawie połowa (48 proc.) 18-29 latków twierdzi, że woli zamieszczać w sieci swoje selfie niż zdjęcia z bliskimi, a smartfon czyni ich bardziej spontanicznymi podczas podróży (46 proc.).

Badanie Hotels.com potwierdza również do niedawna dość nieśmiało wysuwaną teorię, że urządzenia elektroniczne zaczynają zastępować prawdziwe relacje z bliskimi – aż 25 proc. polskich ankietowanych twierdzi, że woli podróżować ze smartfonem niż z partnerem czy partnerką. Dodatkowo, globalne dane pokazują, że coraz więcej millenialsów jest bardziej zaniepokojonych tym, że może im się rozładować telefon (15 proc.) niż sprzeczką z partnerem lub partnerką w czasie podróży (8 proc.).

- Ponieważ jedna trzecia turystów odrzuca hotele, które nie oferują darmowego wi-fi, goście najwyraźniej odczuwają stałą potrzebę bycia online. Wielu turystów nie mając smartfona przy sobie nie byłoby w stanie dobrze bawić się w czasie urlopu. Zaskakujący jest dla nas jednak fakt, że aż 14 proc. podróżujących twierdzi, że dla zrobienia idealnego selfie są w stanie zapozować wszędzie, nawet jeśli wiązać by się to miało ze złamaniem zasad bezpieczeństwa – mówi Daniel Craig, wiceprezes ds. technologii mobilnych marki Hotels.com.

Badanie zlecone przez portal Hotels.com prezentuje nowe trendy w sposobach korzystania z mobilnych technologii w podróży w drugim rocznym raporcie Mobile Travel Tracker Report. Zostało ono przeprowadzone na 9 tys. respondentów z ponad 30 krajów.

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.51.247
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!