PARTNERZY PORTALU

Accor prezentuje nową ofertę rezerwacji wyjazdów i spotkań służbowych

Accor prezentuje nową ofertę rezerwacji wyjazdów i spotkań służbowych
Accor oferuje większą elastyczność w rezerwacjach biznesowych. Fot. materiały prasowe Accor
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 kwi 2022 11:38

Grupa hotelowa odpowiada na zwiększone zapotrzebowanie na podróże służbowe i wprowadza nową ofertę rezerwacji. Tym samym Accor stawia na elastyczność i przejrzystość w planowaniu wyjazdów.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 kwi 2022 11:38
  • Accor prezentuje nową ofertę dla podróżujących służbowo. Do 30 czerwca goście dokonujący rezerwacji na okres do końca sierpnia będą mogli skorzystać z elastycznych warunków planowania pobytu.
  • Nowe warunki to m.in. możliwość bezpłatnego anulowania rezerwacji spotkań i wydarzeń czy prowizja za depozyt pobierana w momencie płatności.
  • Accor tym samym prognozuje wzrost rozmów i spotkań biznesowych na żywo. W konsekwencji, według szacunków Accor, przedsiębiorcy mają odnotować wzrost przychodów.

Z najnowszego raportu Accor Northern Europe na temat trendów w podróżowaniu na najbliższe lata wynika, że elastyczność i przejrzyste zasady rezerwacji są dzisiejszym „must have”. Jak wskazuje badanie, jeden na trzech ankietowanych Europejczyków oczekuje większych możliwości w zakresie zmian w rezerwacjach, a 28 proc. chciałoby, aby jasne zasady anulowania były standardem. Accor zaznacza także, że przedsiębiorcy spodziewają się wzrostu przychodów o średnio 1/4 dzięki powrocie rozmów i spotkań na żywo.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Nowa oferta dla podróżujących służbowo

W odpowiedzi na najnowsze trendy i rosnące zapotrzebowanie na bezpośrednie spotkania, Accor przygotował nową ofertę dla osób podróżujących służbowo oraz planujących wydarzenia. Do 30 czerwca 2022 roku goście dokonujący rezerwacji na okres do końca sierpnia będą mogli skorzystać z nowych, elastycznych warunków. 

Obejmują one m.in: możliwość bezpłatnego anulowania rezerwacji spotkań i wydarzeń dla maksymalnie 30 osób, z 14-dniowym wyprzedzeniem, prowizję za depozyt pobieraną w momencie płatności oraz prowizję pobieraną za cenę całkowitego anulowania.

- Nowa oferta, opracowana z myślą o klientach biznesowych, powstała w celu zapewnienia gościom większej swobody i komfortu przy dokonywaniu rezerwacji - wskazują przedstawiciele Accor.

Accor podąża za zmianami w trendach

Według statystyk, firmy coraz częściej nawiązują osobiste relacje z klientami i współpracownikami. Badania Accor pokazują, że osoby prowadzące działalność biznesową spodziewają się średnio 23 proc. więcej transakcji i 25 proc. więcej przychodów po rozmowach na żywo. - Dlatego z przyjemnością nawiązujemy do zmian w trendach, oferując wygodne i elastyczne rozwiązania w zakresie rezerwacji doskonałych miejsc do spotkań – przyznaje Dana Lewis, VP MICE, Leisure & Luxury M&E Accor.

Osoby korzystające z nowej oferty konferencyjnej poprzez narzędzie Accor ALL Meeting Planner otrzymają dodatkowe korzyści. Przy każdej rezerwacji mogą zbierać punkty, za które zostaną nagrodzeni zniżkami na kolejne wydarzenia.

Ekologiczny pobyt

Goście hotelowi i organizatorzy otrzymują także dostęp do specjalnego kalkulatora Accor obliczającego ślad węglowy pobytów i imprez. Skorzystanie z niego daje szansę uzyskania dodatkowego rabatu dla podróżujących w delegacji. Dzięki temu mogą oni także wesprzeć Accor w dążeniu do zerowej emisji dwutlenku węgla oraz zrównoważonego rozwoju.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.56.183
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

PARTNER SERWISU

  • partner serwisu

POPULARNE



Newsletter propertynews.pl

Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!