Europlan analizuje po jednym projekcie we Wrocławiu, w Gdańsku i Poznaniu.

- Interesują nas głównie istniejące obiekty, które można zmodernizować i rozbudować. Bierzemy też pod uwagę konwersję, czyli zmianę wcześniejszej funkcji budynku. Mamy na oku obiekt, który kiedyś był hotelem, potem biurowcem, a teraz być może znowu stanie się hotelem. Wtórny rynek hotelowy mocno się ożywił przez ostatnie dwa lata. Pojawili się na nim inwestorzy instytucjonalni, którzy do tej pory interesowali się głównie biurami i centrami handlowymi. Tymczasem w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy odbyło się kilka ważnych transakcji hotelowych. Z jednej strony wzrosło zapotrzebowanie na hotele sieciowe, a z drugiej - zagraniczne brandy zaczęły szukać nowych lokalizacji w Polsce. Dzisiaj właściwie większość grup międzynarodowych szuka możliwości ekspansji na polskim rynku. To oznacza, że rynek dojrzewa – tłumaczy Artur Kozieja, prezes zarządu Europlanu.

Dalej w artykule:

• Dlaczego Artur Kozieja wybrał Metropolo?

• O pilotażowym projekcie handlowym Europlanu.

• Czy Lake Hill Resort & Spa w Karkonoszach nie będzie w pewnym sensie konkurencją dla obiektów portfela Hotele Kozieja?

• Dlaczego Artur Kozieja czasem sobie żartuje, że z Chin wracał do Polski przez Stany Zjednoczone.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL