- Codziennie stajemy na wysokości wyzwań naszego nadmorskiego hotelu i staramy się zapewnić naszym gościom jak najlepszą obsługę, zarówno pod względem bezpieczeństwa, jak również miłej i rodzinnej atmosfery. Dziękuję całemu mojemu zespołowi za wspaniale wykonywaną pracę, która jest doceniana zarówno przez gości, jak i przez samą sieć Best Western – podkreśla Michał Szopa, dyrektor Best Western Hotel Jurata.

Zespół recepcji hotelu w Juracie zdobył jeden z najwyższych wyników w zapisywaniu gości do programu lojalnościowego Best Western Rewards (BWR) wśród hoteli w Polsce, Finlandii i na Litwie, zdobywając łącznie 124 500 punktów Best Western Rewards. Pracownicy hoteli w ramach podziękowania za ich zaangażowanie nagradzani są punktami BWR, które mogą wymieniać na bezpłatne pobyty w hotelach, różnego rodzaju nagrody lub przekazywać na cele charytatywne.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl