PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Best Western Hotels & Resorts z nową kampanią wizerunkową

Best Western Hotels & Resorts z nową kampanią wizerunkową
Fot. pixabay
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 22 mar 2018 10:35

Best Western Hotels & Resorts prezentuje kampanię „Today's Best Western”, a w jej ramach cykl "Behind the brands". Dzięki niej podróżni będą mogli przyjrzeć się ewolucji tej sieci hoteli.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 22 mar 2018 10:35

– Od dziesięciu lat Best Western przechodzi odnowę – powiedział David Kong, prezes Best Western Hotels & Resorts. – Wprowadzenie między innymi nowych logotypów podkreśla wyjątkowość naszych poszczególnych marek i pozycjonuje Best Western jako lidera w różnych segmentach hoteli. Jesteśmy dumni z nieustannych innowacji, dzięki którym osiągnęliśmy rekordowo wysoki wskaźnik RevPAR, najwyższe uznanie w branży i zadowolenie gości na niespotykanym dotąd poziomie – dodał Kong.

Dynamiczny rozwój Best Western & Resorts, zarówno pod względem wielkości przedsiębiorstwa, jak i skali działalności, trwa a firma wzmacnia swoją pozycję na zróżnicowanych rynkach na całym świecie. Wśród najnowszych osiągnięć – które firma zawdzięcza w znacznej mierze odświeżeniu marki – należy wymienić:

Od 2015 roku obok dotychczasowych kultowych brandów Best Western, Best Western Plus i Best Western Premier firma wprowadziła osiem nowych marek o zasięgu globalnym. Wśród nich znalazł się szereg awangardowych koncepcji stworzonych z myślą o nowym pokoleniu podróżników – nowo wybudowane hotele butikowe marki Vīb i GLō – a także marki typu soft brand w większości segmentów – upper economy i midscale (SureStay Collection by Best Western), upper midscale (BW Signature Collection by Best Western) oraz upscale i upper upscale (BW Premier Collection). Główny nacisk położono na wyjątkowe obiekty występujące pod dwiema markami, które łączyłyby najlepsze cechy marek Best Western Plus i Executive Residency by Best Western.

Oprócz imponującej liczby 296 hoteli budowanych w Ameryce Północnej Best Western rozbudowuje swoją sieć obiektów na całym świecie. W szczególności warto wymienić dziewięć hoteli Best Western otwartych w 2017 roku w Azji – w Mjanmie, Japonii, Indonezji, Tajlandii i na Filipinach. W regionie pojawiły się dwie niespotykane tam wcześniej marki – BW Premier Collection i SureStay Plus Hotel by Best Western. Firma zdobyła nagrodę w kategorii „Best Debut Hotel Chain” w plebiscycie India Hospitality Awards 2017, a w tym roku planuje otworzyć sześć hoteli w Indiach i trzy w Bangladeszu.

W ostatniej dekadzie sieć Best Western odnotowała znaczący wzrost zadowolenia gości, które od 2007 roku uległo podwojeniu. To rezultat nagradzanego programu szkoleniowego dla obsługi hotelowej „I Care Every Guest, Every Time”, 2 mld dolarów wydanych na strategiczne remonty w ramach programu Design Excellence, a także wprowadzenia deskryptorów marki. W 2017 roku aż 1956 hoteli marki Best Western z całego świata otrzymało certyfikat jakości serwisu TripAdvisor, osiągając najwyższy w historii marki poziom zadowolenia gości.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.223.3.101
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!