Best Western przygotował wiosenną kampanię marketingową
Best Western rozpoczęło 17. marca kampanię marketingową pod hasłem: - 30 proc. na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę. Promuje ona w Internecie wiosenną ofertę specjalną przygotowaną przez polskie obiekty należące do sieci Best Western.
Rozpoczęta w marcu akcja: -30 proc. na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę będzie trwać do początku maja. W Internecie kampania obejmie kanały ogólnotematyczne, biznesowe i turystyczne oraz działania w wyszukiwarce Google. Jest ukierunkowana na osoby, które poszukują informacji na temat oferty hotelowej w Polsce, zarówno pod kątem wyjazdu turystycznego, jak i służbowego.
Kreację kampanii, planowanie i zakup mediów skoordynowano we współpracy z domem mediowym Havas Media.
Do Best Western należy obecnie 21 hoteli w Polsce. Najnowszym obiektem, który dołączył do tej sieci, był Best Western Hotel Opole Centrum. Dzięki temu marka ma już swoje obiekty w 13. województwach. Jej hotele w 15. różnych miastach oferują łącznie 1859 pokoi.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.