PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Białystok rusza z turystyczną kampanią promocyjną

Białystok rusza z turystyczną kampanią promocyjną
Zachęcanie turystów do odpoczynku w kontakcie z naturą - to główny cel kampanii promocyjnej #Czas na Podlaskie. fot. shutterstock
  • Autor: PAP
  • Dodano: 12 cze 2020 14:11

Zachęcanie turystów do odpoczynku w kontakcie z naturą - to główny cel kampanii promocyjnej #Czas na Podlaskie, którą od czerwca w internecie i TVP Białystok prowadzi Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna. Filmy pokazują najpiękniejsze zakątki regionu.

Na profilu Podlaskie Travel na Facebooku (wydarzenie Czas na Podlaskie. W kontakcie z naturą), w TVP Białystok oraz na kanale Podlaskie Travel na YouTube już można obejrzeć materiały promujące uroki Suwalszczyzny, m.in. Wigierskiego Parku Narodowego i Suwalskiego Parku Krajobrazowego czy Suwałk.

Do końca lipca, co dwa tygodnie, będzie pokazanych pięć filmów. Kolejne będą opowiadać o Puszczy Augustowskiej i Pojezierzu Rajgrodzkim, Dolinie Narwi i Biebrzy, Puszczy Knyszyńskiej oraz Puszczy Białowieskiej i dolinie Bugu.

Mają też powstać dostępne w sieci foldery promujące atrakcyjne miejsca w całym regionie. Latem w mediach społecznościowych będą się też pojawiać spoty promocyjne.

"W obliczu epidemii, gdy czas podsumowania wakacyjnych planów zbliża się nieubłaganie, a podróżowanie po świecie nie należy do najbezpieczniejszych rozwiązań, chcemy zachęcić mieszkańców Podlaskiego, jak również pozostałych województw do odkrywania wyjątkowych bogactw naszego regionu i zasilenia się wszechobecną tu naturą u jej źródła" - podkreśla cytowana w komunikacie o kampanii zamieszczonym na stronie Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej jej prezes Bożena Nienałtowska.

Dyrektor PROT Sylwia Grudzińska dodaje, że w dobie pandemii koronawirusa, promocja regionu w internecie to dobry sposób na pokazanie natury, bo wiele osób właśnie w sieci szuka informacji planując urlop, ale też dobry sposób na poznawanie regionu i wizyta w nim, choćby wirtualnie.

"Dlatego chcemy, żeby nasza kampania miała charakter viralowy, a jej odbiorcy włączyli się w akcję poprzez deklarację wirtualnego udziału w naszym wydarzeniu, zainspirowanie się publikacją o niezwykłej Suwalszczyźnie lub też dodaniu nakładki, która zachęca do pozostania w kontakcie z naturą, na swoje zdjęcie profilowe" - mówi cytowana w komunikacie Grudzińska.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.149.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!