Po okresie pandemii branża podróżnicza wychodzi z kryzysu, stojąc jednak przed nowymi wyzwaniami. Wśród nich na czoło wysuwają się rosnące koszty utrzymania, a także coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój.
- Kryzys związany z kosztami życia i rekordowa od dziesięcioleci inflacja osłabi globalne wydatki na turystykę przyjazdową.
- W walce o klienta, destynacja turystyczne sięgają po produkty i usługi, które opierają się na wartościach.
- Coraz popularniejsza staje się turystyka bleisure łącząca pracę i wypoczynek.
- Zrównoważone pakiety podróżne osiągną wartość 134 mld dolarów w 2023 roku.
- Chiny będą katalizatorem światowej turystyki w drugim kwartale 2023 roku.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (90%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze