Bliżej natury, czyli inne podejście do strefy SPA w hotelu

Ekskluzywne wnętrza, nowoczesny design, wyśmienita kuchnia, innowacyjne rozwiązania technologiczne, to już standard w obiektach specjalizujących się w wysokiej jakości usługach hotelowych i konferencyjnych. Goście przyzwyczajeni do komfortu i luksusu szukają czegoś więcej niż odpoczynku w eleganckich wnętrzach i rozbudowanych strefach wellness. W pędzącym bez opamiętania świecie, gdzieś między czasem dla rodziny, wymarzonym odpoczynkiem, wyjazdem służbowym, a chwilą tylko dla siebie, poszukują świętego spokoju, o który ciężko czasami nawet podczas urlopu. Czy tak trudno osiągalny stan można zamienić na usługę? Okazuje się, że tak. Pod warunkiem, że stoi za tym idea - w biznesie zwana raczej strategią.
Obecnie w bardzo wielu hotelach – nie tylko pobytowych ale i biznesowo-konferencyjnych – funkcjonuje przestrzeń SPA. Niestety, rzadko idzie za nią coś więcej niż kilka gabinetów i znana marka kosmetyków. Przestrzeniom tym brak głębszej filozofii, myśli przewodniej, czy konsekwentnego przeszkolenia personelu, a mimo to hotelarze prawie zawsze opisują swoje SPA jako „wyjątkowe”. W praktyce przestrzeń SPA powstaje nierzadko w ramach inwestycji w ostatniej kolejności, jako poboczny – często zaniedbany – element hotelowej układanki inwestora.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (90%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0