PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Blue Marine Mielno korzysta na bonie turystycznym

Blue Marine Mielno korzysta na bonie turystycznym
Blue Marine Mielno, fot. mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 sie 2020 12:33

W Blue Marine Mielno aż 45 proc. gości przez 2 dni działania programu Polskiego Bonu Turystycznego zapłaciło za nocleg bonem. Pierwszy klient z bonem stawił się w recepcji już o 8.00 rano w sobotę, zaledwie kilka godzin po uruchomieniu systemu w ZUS.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 sie 2020 12:33

Bon turystyczny dla rodzin oficjalnie ruszył w systemie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) o 3.00 rano w dniu 1 sierpnia. W momencie jego uruchomienia, według danych Polskiej Organizacji Turystycznej, w systemie zarejestrowało się ponad 7.500 podmiotów świadczących usługi hotelarskie i imprezy turystyczne. I zdaje się, że całkiem sporo rodzin czekało na to, by szybko uruchomić płatność na noclegi właśnie pieniędzmi z publicznego programu.

– Od początku pandemii wprowadzamy różnego rodzaju rozwiązania informatyczne, by zwiększyć bezpieczeństwo gości, m.in. zdalne meldowanie się oraz aplikację dotyczącą zamawiania i odbioru jedzenia do pokoju. Byliśmy więc technicznie i organizacyjnie przygotowani również na obsługę bonu turystycznego, w momencie kiedy system ruszy. Jako obiekt nakierowany głównie na pobyty rodzinne wiedzieliśmy, że nasi goście będą chętnie korzystać z tej formy dofinansowania pobytów, ale skala płatności już pierwszego dnia funkcjonowania programu nieco nas zaskoczyła – informuje Maciej Szatkowski, prezes Spółdzielni Blue Marine Mielno.

Według analizy w ciągu pierwszych dwóch dni działania bonu w Blue Marine Mielno aż 45 proc. gości opłacających swój wakacyjny pobyt zapłaciło bonem turystycznym. W sumie na kwotę blisko 64,5 tys. zł (65 bonów na 145 meldunków). Zarządzający nie wykluczają, że może to być efekt, tego iż sami mocno wsparli promocję bonu w komunikacji z gośćmi.

Jesienią i zimą za bon będzie dłuższy wypoczynek 

Są tacy, którzy płacą już dziś. Ale są też turyści, którzy czekają na wykorzystanie bonu po sezonie. To rodziny z mniejszymi dziećmi, które nie chodzą jeszcze do szkoły.

– To głównie nasi goście, którzy przyjeżdżają do Blue Marinie Mielno po zakończeniu sezonu. Nie są zobligowani terminami wakacji, a jednocześnie cenią sobie wypoczynek kiedy jest mniej turystów, a powietrze przesycone jodem i innymi mikroelementami zbawiennie wpływa na nasz układ odpornościowy. Jak mówią „trzymają” bon na jesień i zimę. Realnie w tej samej kwocie wsparcia będą mogli dłużej wypocząć – wyjaśnia Maciej Szatkowski.

Ceny noclegów po sezonie nad Bałtykiem są niższe średnio o ok. 30-50 proc. Więc kwota wsparcia - przykładowo 1.000 zł na dwójkę dzieci - może oznaczać wypoczynek w drugiej połowie września lub w październiku dłuższy nawet o 3-4 dni.

Blue Marine zlokalizowany jest w spokojnej części Mielna – Unieściu, 10 m od plaży, a jednocześnie nad jeziorem Jamno. W sumie dysponuje 227 pokojami i apartamentami oraz szerokim zapleczem dodatkowych przestrzeni, m.in. 3 sale restauracyjne, lobby bar i kawiarnia, kryty basen, sauna, 3 strefy zabaw dla dzieci.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.241.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!