Bon eventowy ma wesprzeć organizatorów wydarzeń, a targowy – wystawców. Ich łączny szacowany koszt to 450 mln zł. Stworzony przez Warszawską Organizację Turystyczną wraz z partnerskimi organizacjami projekt trafił do Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. - Chcielibyśmy, aby był wspólnym frontem mądrych negocjacji z rządem - tłumaczy Mateusz Czerwiński, wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej.
- Bon eventowy. Wysokość dofinansowania to iloczyn składników: 2 tys. zł brutto miesięcznego wynagrodzenia pracownika agencji eventowo-konferencyjnej, okresu trzech miesięcy jego pracy oraz szacowanej na 30 tys. wydarzeń eventowo-konferencyjnych. Łączny budżet to 180 mln zł.
- Bon targowy. Łączny budżet składa się z iloczynu: 30 tys. beneficjentów, czyli wystawców targów, 50 mkw. maksymalnej powierzchni dofinansowania oraz kwoty 180 zł, czyli 30 proc. uśrednionej wartości rynkowej 1 mkw. powierzchni targowej z zabudową. Łączny budżet to 270 mln zł.
- Nad projektem bonu eventowego i bonu targowego pracowały: Warszawska Organizacja Turystyczna, Ogólnopolska Federacja Przedsiębiorców, Krajowa Izba Targowa, Stowarzyszenie Branży Eventowej i Ptak Warsaw Expo.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (89%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
DO POBRANIA
-
Polski Bon Targowy - propozycja projektu.pdf
206,85 KB format pliku Plik do pobrania
-
Polski Bon Eventowy - propozycja projektu.pdf
199,32 KB format pliku Plik do pobrania
Komentarze