Bon solidarnościowy pomoże odbudować popyt w MICE, na targach i eventach. Zobacz szczegóły projektu


Projekt bonu solidarnościowego to efekt pracy dwudziestu członków Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Zdaniem autorów projektu to dobrze skalibrowany impuls dla zleceniodawców i adresatów usług z szeroko pojętego przemysłu spotkań i wydarzeń, dzięki któremu szybciej nastąpi powrót do korzystania z narzędzi umożliwiających transfer wiedzy, kultury i nauki oraz promocji polskich produktów i usług. To z kolei doraźnie wesprze odbudowę długiego łańcucha dostaw odpowiadającego za ponad 220 tysięcy miejsc pracy w Polsce.
- Bon solidarnościowy to komplementarne narzędzie popytowe, które może być wsparciem dla branż zamkniętych.
- Branże zamknięte z sektora spotkań i wydarzeń potrzebują odbudowy popytu.
- Bon Solidarnościowy miałby trafić do polskich pracowników, polskich firm
i odbiorców kultury.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.