PARTNERZY PORTALU


Branża MICE wciąż czuje się zamknięta

Branża MICE wciąż czuje się zamknięta
Polskie firmy, które czują się bezpiecznie, mogą teraz zyskać olbrzymią przewagę, m.in. poprzez szybszą wymianę wiedzy, czy integrację dotkniętych pandemiczną rotacją zespołów – pamiętajmy że w niektórych firmach są nawet pracownicy, którzy nie spotkali na żywo swojego szefa. – tłumaczy Łukasz Adamowicz, wiceprezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, członek Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 lip 2021 15:06

Branża MICE w większości wciąż jest zamknięta. Incentive travel radzi sobie stosunkowo najlepiej, ale na jakieś 20 proc. swoich możliwości. W pozostałych sektorach mało się dzieje stacjonarnie. Nie mamy jasnych i logicznych zasad postępowania z unijnym certyfikatem covid. W związku z tym nie możemy zaspokoić potencjalnego popytu – tłumaczy Łukasz Adamowicz, wiceprezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, członek Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 lip 2021 15:06
  • Jest duży popyt na firmowe wyjazdy zagraniczne i krajowe. Wśród klientów korporacyjnych widać dodatkowo nawarstwione potrzeby integracji zespołu, wymiany wiedzy, czy udziału w targach. Głównym hamulcem są globalne obostrzenia korporacji.
  • Strategia postępowania z osobami zaszczepionymi, niezaszczepionymi oraz ozdrowieńcami jest kluczowa dla całej turystyki w Polsce, ponieważ wszystko wskazuje na to, że nie będziemy działać po pandemii, lecz pomimo niej.
  • Trzeba jasno i wyraźnie powiedzieć: zaszczepisz się – będziesz mógł wyjechać na wakacje, pójść do restauracji czy uczestniczyć w konferencji lub kongresie. Jednak należy to zrobić teraz, tylko tak zachęcimy niezdecydowanych do szczepień.

Czy sektor incentive się odradza?

Łukasz Adamowicz, wiceprezes grupy BFC, wiceprezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, członek Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń: Z całego rynku MICE odradza się obecnie najbardziej dynamicznie. Jest duży popyt na firmowe wyjazdy zagraniczne i krajowe. Podobnie jak obecnie obserwowany wśród klientów indywidualnych odłożony popyt na podróże. Wśród klientów korporacyjnych dostrzegamy dodatkowo nawarstwione potrzeby integracji zespołu, wymiany wiedzy, czy udziału w targach.

Branża spotkań, turystyka, hotele i restauracje nie wyjdą z kryzysu przed marcem

Głównym hamulcem są globalne obostrzenia korporacji, ale jeżeli jest to tylko możliwe – przy spełnieniu wszystkich obostrzeń obowiązujących w danym kraju – to organizujemy wydarzenia. Zatem odradzamy się, ale trzeba wyraźnie powiedzieć, że jest to 20 proc. tego, co było w 2019 r. W porównaniu do targów czy kongresów, których w ogóle nie ma, to u nas coś się dzieje.

MICE z uporem Syzyfa rwie się do pracy

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.223.30
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!