Były dyrektor sprzedaży Orbisu obejmuje stanowisko w sieci Best Western
Gheorghe Marian Cristescu został powołany przez sieć Best Western na stanowisko regionalnego dyrektora sprzedaży na Polskę. Ostatnio pełnił funkcję krajowego dyrektora sprzedaży w Orbis SA.
Pracuje w polskiej branży hotelarskiej od ponad dziesięciu lat. Doświadczenie zdobywał zarówno w firmach polskich, jak i międzynarodowych. Za jego kandydaturą przemawiały także zaprezentowana koncepcja rozwoju Best Western oraz znajomość polskiego rynku.
Jako regionalny dyrektor sprzedaży Best Western na Polskę, Cristescu będzie odpowiedzialny za współpracę z klientami korporacyjnymi i agentami. Do jego zadań będzie należeć wspieranie hoteli członkowskich Best Western w zakresie działań sprzedażowych i marketingowych, a także prowadzenie negocjacji z nowymi hotelami. Bezpośrednim przełożonym regionalnego dyrektora sprzedaży na Polskę jest Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie i Polskę.
- Naszym celem na 2011 rok było posiadanie 10 hoteli Best Western w Polsce. Przekroczymy tę liczbę o dwa. Jest spore zainteresowanie hotelami Best Western, ponieważ nasza koncepcja jest przyjazna dla przedsiębiorców, a jednocześnie zapewnia dostęp do międzynarodowego rynku turystycznego. Dzięki nominacji Gheorghe Cristescu chcemy zaoferować hotelom należącym do sieci Best Western i potencjalnym kandydatom jeszcze lepszą jakość usług i jeszcze większy zakres wsparcia. Nasza sieć ma ogromny potencjał wzrostu w Polsce i chcemy być przygotowani na tę ekspansję - mówi Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie i Polskę. - Korzystając z okazji chcielibyśmy podziękować Horwath HTL i TPA Horwath HR odpowiedzialnym za proces rekrutacji kandydatów na stanowisko regionalnego dyrektora sprzedaży Best Western na Polskę - dodaje.
- Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu Best Western i uczestniczyć w rozwoju grupy w Polsce. Jestem głęboko przekonany, że oferta Best Western dla niezależnych hoteli doskonale sprawdza się na polskim rynku. Jest to widoczne w świetnych wynikach osiągniętych przez sieć w tym roku - mówi Gheorghe Cristescu.
Według GUS, do 2015 roku liczba turystów przyjeżdżających do Polski wzrośnie o ponad 13 proc. w stosunku do tegorocznego poziomu, a będą to przede wszystkim turyści poszukujący hoteli oferujących najlepszy stosunek jakości do ceny. - Wziąwszy pod uwagę fakt, że dzisiaj mamy w Polsce tylko nieco ponad 200 hoteli sieciowych na prawie 1800 zarejestrowanych obiektów, uważamy, że Best Western ma szansę zostać sieciowym liderem na rynku usług hotelarskich do roku 2015 - stwierdził Gheorghe Cristescu.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.