Louvre Hotels Group jest na końcowym etapie wprowadzenia marki Metropolo do Europy. Hotel w stylu chińskiego art déco będzie nowością na europejskim rynku hotelowym.

- W segmencie czterech gwiazdek oferta innych sieci jest w miarę podobna. Metropolo zaoferuje egzotykę. Mamy coraz więcej inwestorów i turystów azjatyckich. Nasza grupa ma własne biuro podróży Jin Jiang Travel. Z jego usług korzysta co trzeci Chińczyk wyjeżdżający za granicę, wykupując całą usługę, w tym noclegi w hotelach grupy. Dlatego władzom firmy zależy na tym, aby rozwijać firmę w krajach, w których prężnie rozwija się chiński biznes lub turystyka – tłumaczy Adam Konieczny, dyrektor ds. rozwoju sieci Louvre Hotels Group.

Dalej w wywiadzie:

• Jak ważna dla Jin Jiang jest Polska?

• Czym różni się Golden Tulip od Metropolo?

• W jakich miastach Louvre Hotels Group chce otwierać hotele?

 

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL